Resultatet: Du får en grundig gennemgang af, hvad SalgsPiloterne oplever er de vigtigste elementer i butikssalg. Hvad er (butiks)salg? Hvad er service? Hvordan forbedrer du det gode butikssalg, betjener kunderne og giver dem den bedste udgang af din butik? Inklusive købs- og salgspsykologi, spørgeteknikker og kropssprog.
Få vores bedste input på alle de ting, der påvirker jeres kunders oplevelse af jeres butik, og dermed hvor meget eller lidt de køber.
– Psykologien bag salg og køb
– Forberedelsen – mental og fysisk
– Velkomst & 1. kontakt
– Betjening
– Omsorgssalg (mersalg)
– Kø og travlhed
– Afsked og udgang
– Test, der skal bestås for at gå videre og sikre indlæring
– Plus meget mere
Modulet tager ca. 60-90 minutter at gennemføre og kan tages og bestås uendeligt indenfor den periode, du har købt adgang til modulet.
God fornøjelse.